3 Şubat 2010 Çarşamba

- SürükLen BenimLe -

MutLuLuğu tanıyamayacak kadar kısa bir birLikteLiğim oLmuştu onunLa .. GüzeLdi ve güzeL birşey oLmaLıydı ki hoşnut etti beni o süre zarfında .. ve bana kızdığı zamanLar da oLmadı değiL her gafımda..
O mutLuLuk ki SürükLedi beni kimi zaman bir vapurda karşıya geçene kadar kocaman oLarak kaLbime sığmayarak.. Bazen de bir kıyı şeridi boyunca düşündürerek yürüttü , adımLarımın hızı kadardı derinLiği sigara dumanının arasından seyrederken acaip görünen uçsuz bucaksız sığLığı..
Sonra birden aniden böyLe biperva tereddütsüz.. Kınında dururken biLe acıtıcı bir korku giydirirdi düşünceme mutsuzLuk kıLıcı.. Şimdi çıktın yerinden mutsuzLuk sardın beni ve sürükLe beni ya da sen sürükLen benLe ey mutsuzLuk ki benimsin.. Bana etmediğini koymadın.. Gör bakaLım kendini; neymişsin sen..

1 yorum:

  1. mutluluk gıbı guzel duygular yasarken tanımlanmaz, çünkü o vakit butun dert tasa eylemdedir.. güzel sade yalın sevdim hıkayeyı..

    YanıtlaSil

YorumLuycam Diyen