7 Kasım 2010 Pazar

Turkuazsız OLmaz - KARALAMACALARIMDAN -

Havası sert bir ikLimi var bu sokağın.. Beni her seferinde kandırmayı başarıyor..
Evime götürcekmiş gibiydi iLk girdiğimde bu pasakLı sokağa..
Sonra birden yükseLen çığLıkLar!.. ve çığLıkLarın sahipLeri sürünüyor yerde..
Sayamadığım kadar yağmur damLası cesedi tesLim etmiş kendini fırtınaya..
Ortaya çıkan karmaşa garip..
Rüzgar hıçın.. dağıtmaması için saçlarımı bir köşeye sığınmaLıyım..
ama bu sokakta öyLe bir köşe buLmak çok zor; her köşe kapıLmış..
Renk diLeniyor benden dinLenci.. ona turkuaz rengimi verip hiç bir şey görmediğime ve kimseLere anLAtmayacağıma and içip çıkıyorum oradan..
o andı içtiğimden beridir ki zehirLendiğimi düşünüyorum..
o zehir ki LâL eyLemiş beni..
ayrıca turkuazsız yaşamak da bir o kadar zor !..

4 yorum:

  1. bir renk.. güzeL bir renk.. diiL mi?

    YanıtlaSil
  2. evet bu rengi seven ender kişilerdensiniz :)
    sanırım

    birde doğrulama kodunu kaldırabilirmisiniz rica etsem

    YanıtlaSil
  3. EstağfuruLLah ender oLmak nasip oLsa keşke..
    Lakin ben turkuazsız oLmaz diyenLerden birisiyim sadece..
    DoğruLamayı bir önLem oLarak koymuştum madem öyLe diyorsunuz kaLdırdım
    TeşekkürLer

    YanıtlaSil

YorumLuycam Diyen