30 Ağustos 2009 Pazar

- Benden Özür DiLeme - KİNAYE SERVİSİM

Zinhar benden özür diLeme.. zira özür diLenecek eyLemLerde buLunma..
Bunun da bir nedeni yok!.. hatta hata yapsan dahi sessiz kaL; benim sessizLiğime eşLik et..
Bir daha yapmayacağını biLmektir bana huzur veren..
YanLışLıkLa ziLime mi bastın.. ben sana ifade edersem aLt kat veya üst kat diye tekar dön ve doğru oLanı uyguLa.. yahut ayağıma.. ben ağLamam hemen, canımı yaksan da.. sen git ben sonra oturur yaLnız ağLarım.. refekat istemem buna..
böLündüğüm kadar küçük parçaLarımı topLayıp beLki gücüm yeterse birLeştirmeye kaLkarım ben.. takip etme sakın beni.. bir daha karşıLaştığımızda eLinde yere ezkaza düşürdüğüm bir parçamı görürüm; hemen anLarım..Bihaber oLmaLıyım onLardan ki tekrarLamasın acım.. ben onLarın eksikLiğini hissetmem beLki ve muhakkak vardır onLarın boşLuğuna itecek şeyLer beni; ben o boşLukLarı itiLerek doLdururum münferit..
hakLısın dediğini duymak istemiyorum.. hakkım kadarına razıyım çünkü.. Lakin razı oLduğum kadarını aLamayışım da beni huzursuzLuk odasına kapatır.. hoşgeLdin diyen biri çıkar karşıma ama hiç de hoş geLmedim.. hoşnut değiLim Hiç Bir Zaman kendimden.. çünkü Her Zaman hoşnut oLunacak yanLarım Hiç Bir Zamana karıştıLar..
şimdi karış karış maziyi doLaşıp biraz karışayım; sonra iLerisi namına beLki tecrübeLerimLe toparLanırım.. mefküreLerim zaten iptaL eşiğindeLer.. ama sakın özür diLeme benden, gerek yok.. ben özürLerimLe barışık oLmaya çaLışıyorum; ki yaşamam gerek kayboLmak istemiyorum.. sana veremem onLardan..diLeme benden..
aynaya bi dahaki sefere daha dikkatLi bakıcam; orda güzeL birisi varmış diye duydum.. sen de öyLe yap..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YorumLuycam Diyen