30 Ağustos 2009 Pazar

- Bir Kaç Renk - KİNAYE SERVİSİM


Birkaç renk geçerken akLımdan farkettim siyaha daha yakınım.
Mavinin seLamını aLdım; pembeyLe iLerLerken.
YeşiL bir vadinin atmosferi iLe ümit edindim; beLki bir seraptı vaha dediğim.
KapLumbağaLar vadı yavaş ama emin; gayet sakin haLine ekLediği tedirginLikLe her an kabuğuna çekiLmenin teLeşı içinde; acıkmış...
Ben muzdariptim gördükLerim içinde gördükLerimden.
Ab-ı bade reng içime akmış; içime sinmiş. İçimi bir çırpıda dışarı vurmam gerekmemiş çünkü dışım içime çekmiş doğuştan.
Ve ben farkettiğim siyaha yakınLığımı asLında uzak oLduğum herşeyden aLdım.
İnsan sadece bazen bir terim. AsLında çoğu zaman bir terim; kesinLikLe terim.
Hemen maviye seLam verdim , yeşiL vadiden geçerken , pembeyLe iLerLerken; saydam terim akarken.
Dua buLdum eLimi göğe doğru açarken diLimde.
Masiva suLarı çekiLirdi zaten benim kışım geLdiğinde.
Kabuğuna çekiLen kapLumbağa dahi dahiane tavır içindeymiş dışarıyı görüp içeriye çekiLmekLe.
O en azından bir deve kuşu değiLdi müsterih oLmakLa yetinmemekLe.
SaLyangozun yaLdızLı izLerini izLedim..

AkLımı döktüm..
İçimi Döktüm; Dışım Taştı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YorumLuycam Diyen