30 Ağustos 2009 Pazar

- SaçLarım Karışık - KİNAYE SERVİSİM

Sabah kaLktığımda karşımdaki karanLık odaya bakakaLmışım...
İçerdeki ne!.. Bi mikrofon; hmmm.
TeknoLojisi zayıf oLan biLgisayarım nasıL dayanmış da sabaha kadar açık kaLmış...
Mikrofonun başına geçip bir iki - üff üff; hey naber ben!.. Günaydın sana!...
BakaLım ne kadar aydın diye sormaktan aLamadım...
Derken yürüyorum şadırvanda eL yüz yıkama fasLı; içerde ne var; bir ayna yine musLukLar ve aLtında LavaboLarı..
Aynaya baktım saçLarım karışmış; asLında anLaşıLıyor ruh haLvetimin karmaşası tam burdan baknca saçLarıma..hani karışmış saçLarım, kırışmış yüzüm..yaşLanıyor muyum?!
şaşkın şaşkın bakmışım ve ısLak yüzümü kuruLamak istemedim, yürürken serinLik veriyo (= karmaşa içindeki saçLarımı iyice karıştırıyorum eLimLe; aynısını içime de uyguLuyorum bazen..hani yazayım bir şeyLer derken içimi kurcaLaya kurcaLaya bi haL oLuyorum..bayıLacak gibi.. ufff ne bu yaa.. sıkıntım ve stresim hadLerinin sınırını boyLadı, enine diğer tarafa geçti, bundan müteveLLit sebepLerLe muzdaribim..
Saçını tara, ya da kestir.. acep ne anLama geLiyo.. kendine çeki düzen ver.. bu şekiLde nasıL dayanabiLiyorsun, kendine eziyet mi; ceza mı?
Eğer bu anLamLardaysa;
EL-cevab : kasten değiL..
Bazen de göz morLukLarımdan açıLan konuLar; hemen kapanıyo direkt sorguLamayLa dewam eden ve fazLa uzun sürmeyen bir muhabbet oLuveriyo..
Yani neden bu morLukLarın sahibisin.. iki nokta!
-Ne kuLLAnıyorsun?- gibisinden bir soruya aynı komikLikte keza güLümsemeyLe -uykusuzLuk- cevabım yapışıveriyor..
beLki biLgisayarın görüntü frekansLarını kaLdıramıyorumdur..
GözLerimde hare gibidir o morLukLar sürmeye müsavi..
SaçLarım konusunu kapattım; kısa kestim..kestirdim..
yanık uçLarı bana batıyodu.. zati yanmamış yanLarı daLgaLanmış.. hehe fön görmeyince yüzüne bakıLacak haLi yok.. kurtuLdum onLardan..
Ama karmaşık ruh haLvetimden, maaLesef..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YorumLuycam Diyen