30 Ağustos 2009 Pazar

- Sonsuz MutLuLuk - KİNAYE SERVİSİM

Yazar iken düşünmek iş.. Hakikaten iş.. işte şimdi düşünmek istemiyorum.. çoğu kez ucu nereye çıkacağını biLmeden Labirent gibi satırLarın arasında geziniyorum.. Sürpriz sonLarı sevmem ama cüret işte.. Hatta hiç bir sonu sevemedim öLümden gayrı.. o da son değiL ya orası ayrı.. Sonu oLan hiç bir şey beni mutLu edememiştir.. MutLu son!.. peeh!.. zayıf düştü karşıma..

x- MutLu son oLur mu? sence!..
y- OLur!.. Tabiki!.. Neden oLmasın..
x- Neden oLsun?! ..
y- NasıL yani!..
x- OLmaz işte.. MutLu ama son.. Bitti herşey..
y- YanıLıyorsun. OLur bence..
x- Sence kim?..
y- Bana göre, benim düşüncem..
x- O zaman sus..

.. Kim bu sence yahu .. Bre ahmak girdin araya , yıkmaya kaLktın feLsefeyi.. MutLu sıfatıyLa sonu tenzih etmeye kaLkıyor.. Ben son diye söyLer iken mutLu oLmak nerde kaLdı..
Sonun içinde mi.. yani yok oLdu..
ResmediLdiği her yüzLe buLanık bir tabLo oLarak zihinLerin duvarLarına asıLdı.. Sonra.. işte sonrası yok.. mutLuLuk sonsuz oLmaLı.. niceLik koymam..
ben bu yüzden yazar iken düşünmeyi de istemiyorum, ucu bi yere çıkmasın.. Neticeye bağLanmasın.. KaLsın yazdığımLa.. KaLsın ve devam için pay oLSun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YorumLuycam Diyen